środa, 26 marca 2014

Hej!
Wreszcie zaświeciło słońce :) Od razu chce się żyć!!! Dziś chciałabym przedstawić olejek do włosów Agafii- "Odżywczy".Stosuję go od miesiąca. Jeżeli byłby ktoś zainteresowany opinią o tym produkcie to zapraszam dalej :)



 Olejek kupiłam w internetowym sklepie skarbysyberii.pl . Aktualnie jest na niego promocja i kosztuje 24,90 zł. Dodatkowo do końca marca z okazji nadejścia wiosny możemy skorzystać z obniżki -10 %, również na towary już przecenione! Wracając do olejku... Nakładam go na całą noc, a nie tak jak zaleca producent na 30 czy 60 minut.Używam go tylko do olejowania włosów. Nie odważyłam się na użycie go na skalp ponieważ może to wzmagać wypadanie włosów, a ja i tak mam z tym dość spory problem. Wolałam nie ryzykować. Produkt ładnie się zmywa , nie ma z tym problemu nawet przy delikatnych  szamponach jak np. Babydream z Rossmana. Gdy zaczynałam swój romans z olejkiem moje włosy od połowy długości były suche i szorstkie w dotyku. Dziś po miesiącu naszej przygody cieszę się błyszczącą i nawilżoną czupryną :). Zużyłam 1/4 butelki ( przy stosowaniu co drugie mycie, włosy myję co drugi dzień) , a przy moich możliwościach to naprawdę bardzo mało! Nie podaję składu ponieważ wszystko na temat tej dobroci przeczytacie na stronie Skarbów. Tam jest wszystko ładnie opisane.


Pozdrawiam 
Kasiek's

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz